torsdag 21 augusti 2008

Ointelligenta blogginlägg och billiga läsare

Jag har också fått lite hjälp med designen, vi ändrade några enkla grejer och gjorde den lite mörkare och mer distinkt, det känns som ett mera maskulint koncept, storstadsmannen?
Mörkt = maskulint, enligt Storstadspojken. Konstaterandet kommer gällande utseendet på killens blogg.
För mig är det ett mysterium att denne Nils räknas som en av de största bloggarna i Sverige...
______________________________________________

Kärleken i mitt liv, Britney Spears, har bestämt sig för att tala ut i en dokumentär.
Tragiskt snaskigt eller kommer det att öka förståelsen för den unga popikonen som redan från tonårens svajiga sökande fick bära världens moral på sina axlar?
______________________________________________

Under min frånvaro från bloggandet har OS toppat vårt tv-tittande och en av mina stora favoriter, Sanna Kallur, har haft ett grymt möte med den obarmhärtiga och cyniska verkligheten.
SVT-reportern Peter Jonsson har fått stå som måltavla efter sin 'Hur känns det?'-intervju med Sanna. Vi kan nu konstatera att även mamma Kallur är av samma ödmjuka kaliber som de berömda döttrarna.
______________________________________________

Inga kommentarer: