torsdag 26 mars 2009

Stockholm Pride ingår tvåsamhet med Åkestam Holst

Idag släpptes nyheten om kärleksaffären mellan Åkestam Holst och Stockholm Pride. Förutom att ÅH ska göra just själva reklamkampanjen ska de också jobba varumärkesbyggande och med vår grafiska profil. Och jag är så sjukt stolt. Stolt över samarbetet. Stolt över min egen insats. Stolt över att jobba med så grymt kompentena människor i båda lägren.

Coole Linus FreminResumé gjorde en intervju med mig inför pressläppet. Denna intervju satte igång tankarna hos honom när det kommer till mediernas hbt-research, eller snarare bristen på informationssökning. Lysande.

Dagens Media plockade upp nyheten minuten efter pressmeddelandet gick ut. Och då menar jag verkligen minuten efter. Det är vad jag kallar snabb journalistik!

Inga kommentarer: