Idag släpptes nyheten om kärleksaffären mellan Åkestam Holst och Stockholm Pride. Förutom att ÅH ska göra just själva reklamkampanjen ska de också jobba varumärkesbyggande och med vår grafiska profil. Och jag är så sjukt stolt. Stolt över samarbetet. Stolt över min egen insats. Stolt över att jobba med så grymt kompentena människor i båda lägren.
Coole Linus Fremin på Resumé gjorde en intervju med mig inför pressläppet. Denna intervju satte igång tankarna hos honom när det kommer till mediernas hbt-research, eller snarare bristen på informationssökning. Lysande.
Dagens Media plockade upp nyheten minuten efter pressmeddelandet gick ut. Och då menar jag verkligen minuten efter. Det är vad jag kallar snabb journalistik!
torsdag 26 mars 2009
Stockholm Pride ingår tvåsamhet med Åkestam Holst
Etiketter:
Dagens Media,
Linus Fremin,
Reklamkampanj,
Resumé,
Stockholm Pride,
Åkestam Holst
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar