fredag 12 september 2008

Vem måste jag ligga med för att få blogga?

Igår inledde jag min offensiv mot Schlagermannen. Han jobbar nämligen på en av våra stora kvällstidningar och jag vill schlagerblogga under Melodifestivalen. Mitt mål är att med charm, tjat och och ännu mer tjat, bli lika irriterande som en finne i röven och därmed få dem att kapitulera. Så här långt har vi kommit hittills:

Jaaaaaaaaaaaa! Nu är det dags att vi börjar diskutera din favoritflatas deltagande i (namnet på tidningen)s schlageryyyra! Vem måste jag ligga med?

Hallå snygging!

Jag tycker att du enbart ska ligga med ****. Det är nog allra allra bäst så *ler stort*
KRAM


Ja, det tycker ju i och för sig jag också är bäst. Men jag låter dig inte avsnoppa mig så lätt. Jag tänker förfölja dig tills du säger att jag får vara din bättre hälft! Hehe.

Du är en bättre hälft! Men inte min, jag har ju ****. Du är ju ****s bättre hälft *ler ännu större*

Men kan vi inte lägga ner partersnacket och diskutera hur VI ska ta över schlagerbloggandet TILLSAMMANS!!! ;)

Hahahaha mitt ego tillåter nog ingen konkurrens på
schlagerbloggtrappstegen är jag rädd *ler*


Neeeeeeeeeeeeeeeeej! Nu blir ju jag skitledsen! Ni behöver en könsjämnvikt ju. Vi kan bli det nya Tina & Ike, minus sexet och slagsmålen!

This I like! Men lite catfights måste vi ju få in ;-))

Det fixar jag! Nu får du börja bearbeta dina minibossar i denna lysande idé!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man måste inte ligga för att få blogga, bara så du vet. Det har du väl redan märkt. Du bloggar ju redan här!