måndag 27 oktober 2008

Blondinbella goes grown up

Efter två veckors paus från bloggandet lanserade igår Blondinbella sin nya och uttalat mognare blogg.

Efter en snabb genomgång av de inlägg som skrivits dessa två dagar kan jag bara konstatera att hon skriver om exakt samma saker som innan - sitt företag och sina kläder. Bloggen har däremot blivit färgad i aprikos och det är större fokus på dopnamnet Isabella Löwengrip och mindre på namnet som gjorde henne till den kändis hon är.

Jag kan även konstatera att med 18-års dagen kom också ett fokus på festande, alkohol och bilder som skriker ut hur kul de har - just med alkohol. Ej okej enligt min jag-är-kändis-och-har-därmed-ett-ansvar-oavsett-om-jag-vill-eller-ej-filosofi.

Och samtidigt så måste jag säga att jag börjat komma att gilla denna tjej mer och mer. Jag kallar det "Jessica Simpson-syndromet".

Inga kommentarer: